Klantenservice
Hulp of advies nodig? Bij Voordeelhelmen staan we 7 dagen per week voor je klaar. Ontdek direct onze services of bekijk onze contactgegevens om met een medewerker te spreken.
Alles over onze service
De belangrijkste antwoorden op jouw vragen vind je door direct bij een van onderstaande onderwerpen te kijken.
Hulp bij je maat bepalen
Helm maat meten
Om erachter te komen welke maat helm je nodig hebt is het belangrijk om je hoofd op de juiste manier op te meten. Ontdek hoe je dit doet.
Motokleding maat bepalen
Benieuwd hoe je jouw maat kunt bepalen? Wij adviseren je bij het opmeten van je lichaamsmaten. Bekijk ook direct onze handige maattabellen per merk.
Motorhandschoenen maat bepalen
Wij leggen je uit hoe je jouw motorhandschoenen maat bepaalt en geven je handige maattabellen om direct de juiste handschoen te bestellen.
Onze veelgestelde vragen
Geen antwoord gevonden op je vraag? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Zijn alle helmen goedgekeurd?
Alle helmen op onze website zijn volgens de Europese ECE22.05 (of eventueel ECE22.06) norm goedgekeurd, tenzij expliciet vermeld. Dit betekent dat deze helmen zijn goedgekeurd voor gebruik op de openbare weg in Europa.
Wat is mijn maat helm?
Met onze handige instructies kun je aan de hand van de omtrek van je hoofd je helmmaat bepalen.
Wat moet ik doen als een helm niet past?
Het kan gebeuren dat een helm niet past. Je kunt hem dan ruilen of retourneren. In dat geval stuur je je helm volgens onze retourprocedure aan ons terug.
Wat moet ik doen als ik een verkeerd product heb binnengekregen?
Wij behandelen alle orders met de hoogst mogelijke zorg. Desalniettemin kan het gebeuren dat een foutieve bestelling wordt verzonden. Neem in dat geval contact op met de klantenservice, deze zal jou een gratis retourlabel sturen.
Is het veilig om iets bij Voordeelhelmen.nl te bestellen?
Wij zijn een Nederlandse webshop, met een Kamer van Koophandel inschrijving en een Nederlands BTW nummer. Wij hebben 7 fysieke winkels in Nederland en België. Hiernaast geschieden betalingen aan ons en zendingen vanuit ons via gerenommeerde partijen. Je kunt dus met gerust hart iets bij ons bestellen.
Ik heb advies nodig over een helm of een ander product. Waar kan ik dat krijgen?
Je kunt contact met ons opnemen via ons contactformulier, of door te bellen met 020-760 08 07 (bereikbaar ma-vrij 10:00u- 17:00u).
Ik woon in België, kan ik dan ook bestellingen doen?
Ja! Klanten in België kunnen gewoon een bestelling doen, en deze betalen via MisterCash, SofortBanking, Paypal of overboeking. In veel gevallen duurt bezorging naar België zelfs niet langer dan binnen Nederland!
Kan ik bestellingen doen van buiten Nederland?
Wij accepteren bestellingen vanuit de hele wereld. Verzendkosten zijn variabel, en afhankelijk van de bestemming. Deze worden automatisch verrekend tijdens het invoeren van de bestelling. Verzending naar het buitenland geschiedt op eigen risico. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gehouden voor in het buitenland zoekgeraakte pakketten, tenzij nadrukkelijk afspraken zijn gemaakt over verzekerde verzending.
Kan ik bij jullie betalen bij Klarna en wat houdt dit in?
Probeer je bestelling van Voordeelhelmen eerst uit en betaal deze later met Klarna. Met Klarna betaal je niet voordat je je bestelling hebt gezien en hebt besloten dat je deze wilt houden. Die smoothness bieden wij jou als klant graag aan. Lees hier alles over betalen met Klarna.
Hebben jullie ook cadeaubonnen?
Je kunt bij ons terecht voor cadeaubonnen. Ideaal voor als je een keer geen cadeau kan bedenken of als je weet dat een van je motorvrienden al 10 jaar met dezelfde helm rijdt en nog steeds zo eigenwijs om hem niet te vervangen en zegt dat hij best nog één seizoen mee kan gaan, hebben wij Voordeelhelmen cadeaubonnen.
Ik ontvang geen e-mails, hoe kan dit?
Als je geen mailtjes van ons ontvangt dan zijn daar een aantal verschillende redenen voor te bedenken. Onze mails worden soms gezien als spam en belanden daardoor in je spamfolder. Het is dus handig om daar even in te kijken en te zoeken op Voordeelhelmen. Mocht je daar niks in vinden, kan het ook zijn dat je per ongeluk een typfout hebt gemaakt. Hierdoor komen onze e-mails niet bij je aan. Stuur in dat geval even een mail via het contactformulier met je voor- en achternaam en indien mogelijk je ordernummer zodat wij je e-mailadres kunnen controleren en desnoods kunnen aanpassen.
I am a foreigner, can you help me?
Check our page for Foreign customers.